niedziela, 4 listopada 2007

Hmm jest wieczór, godzinka wpół do ósmej. Dzień minął mi fajnie:) Tylko, że Maciek się ani razu nie odezwał:(((( Mam nadzieję, że nie zapomniał o mnie jeszcze i, że za tydzień znów spotkamy się w Planet In. Właśnie puściłam mu sygnał.. ciekawe czy odpuści. Ehh tłumacze to sobie, że nie ma kasy na koncie albo coś takiego... ehh okej już nie mówię o tym. Dziś nie wydarzyło się nic takiego specjalnego. Dzień jak co dzień. Znalazłam w necie śliczną pioseneczkę i nie wytrzymam, żeby nie wkleić tutaj jej tekstu.. oto on:

Kiedyś nie wiadomo skąd,

ze wschodem słońca.. przybyłam tu.

zanim spotkałam Cię,

stroiłam się,

dobierałam strój...

Abyś gdy, gdy mnie tylko poznasz

cały mi sie oddał!

już wtedy potrzebowałam Cię,

abyś mnie ochronił,

bo tylko w Twojej dłoni

znaleźć mogłam ciepło

aby kwitnąć tak,

dla CIEBIE i tylko twoją być!

I pamiętam, że gdy...

tamtego dnia zbudziłam się.

a obok byłeś Ty

wstydziłam sie

było głupio mi..

A dziś... sama nie rozumiem,

jak przez własną dumę.

mogłam Ciebie zranić

i przepraszam za to że.

za to że kłamałam,

za to że krzywdziłam,

i dziś już nie ważne że kochałam

że, byłeś dla mnie wszystkim w co wierzyłam...

Spokojnie odejdź już,

spokojnie zostaw mnie!

zostaw mnie samą...

bo na to zasłużyłam!

Idź i bądź szczęśliwy,

szczęśliwy bądź, a gdyby

kiedyś coś, złego, działo się

to wróć..

bedę czekać..

Przepraszam za to wszystko,

nie umiałam inaczej...

proszę odejdź już,

nie chcę byś widział jak płaczę!

a gdy będziesz daleko

o jedno tylko proszę...

pamiętaj patrząc w gwiazdy że

KOCHAM CIĘ...!


Niooo mnie się bardzo podoba i przypomniała mi to jak zerwałam z Krzyśkiem kilka tygodni temu. Ehh choć już jakiś czas już z nim nie jestem. To nadal bardzo mi go brakuje. Czasem chciałabym do niego wrócić, ale wiem, że już nigdy nie będzie tak, jak kiedyś. Okej nie wiem, w ogóle po co o tym piszę. Nom to na dziś może wystarczy. Napiszę coś Jutro:) Teraz idę się uczyć, a później spać, żeby..... jutro wstać do szkoły... eheh i oczywiście żeby śnic o pięknym brązowookim chłopaku:) Doblanoc kololowych senkoff :*:*:*

Brak komentarzy: