sobota, 10 listopada 2007

hmm właśnie wróciłam do domku z osiemnastki kolegi Matiego, Białego. Było spoko. Poznałam kilku kolegów Matiego i w ogóle spox impra:) Szkoda tylko, że mogłam dostać tylko do 22;/ ech tak mnie siostra pilnuje..;/ Miałam nic nie pic ale przecież tak sie nie da. Wypiłam tylko jeden kieliszek wódki i trochę piwa. he he:P Byłam tylko kilka godzin nom szkoda:( Mati z kolegą- Krystianem beetboxowali:D To było zajebiste:) Teraz chce mi sie spać jak nie wiem. źle sie czuje i chyba będę chora;/ Nie chce tego;/ ehh nie wiem co mam pisać.. sobota jak sobota. Byłam z Karolka w S-rzu wymienić funty.. zmarzłam tylko jak nie wiem.. ech śnieg nas zasypał he he:D Teraz siedzę przed kompem i słucham wypasionej muzy:D Reggae oczywiście:)))) Oki wiem, że mało napisałam ale już mi sie nie chce.. później napisze więcej:) Buzki:*:*

Brak komentarzy: